Kur'an

Kur'an

Friday, November 13, 2020

Kada se ružni postupci namnože!


I kada mase ljudi postanu „slijepe“ na zlo koje se dogadja, neka ljudi ne očekuju bolja vremena, jer svi znamo šta se desilo narodima drevnim, zbog njihove obijesti i neposlušnosti, prema upozorenjima Stvoritelja svih svjetova. 

Ljudi često misle da je odgovornost samo na pojedincima, tj. onima koji čine takve postupke, ali je takvo mišljenje zabluda, jer je odgovornost pred Bogom Dragim pojedinačna, ali i kolektivna, jer svi smo dužni biti učesnici uvodjenja reda na zemlji, a ne nereda. 

Da bi znali šta je red, a šta nered, moramo znati razliku izmedju dozvoljenih i zabranjenih postupaka, od Boga Sveznajućeg objavljenu, da bi ispravno postupali.

Samo tako, možemo biti sigurni, da ćemo znati prepoznati šta je dobro, a šta zlo, postupajući po Božijem upozorenju da pomognemo jedni drugima. 

Zato, neka se svako provjeri pitanjem; Šta sam ja pokušao?, koliko sam truda i strpljenja uložio da nekome ukažem na njegov ružan postupak?, ili sam postupio kao što to često postupaju mnogi govoreći;  „To nije briga moja“.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

U Ime Allaha, Milostivog, Samilosnog! 

Allah neće izmijeniti jedan narod dok on sam sebe ne izmijeni.

A kad Allah hoće da jedan narod kazni, niko to ne može spriječiti;

osim Njega nema mu zaštitnika. (Grom-Ar-Ra'd-11)

--------------------------------------

Tako mi vremena, - čovjek, doista gubi, samo ne oni koji vjeruju i dobra djela čine,

i koji  jedni drugima istinu preporučuju,  i koji jedni drugima preporučuju strpljenje. 

 (Vrijeme-Al-‘Asr-1-3)

No comments:

Post a Comment