Kur'an

Kur'an

Thursday, February 7, 2013

Prekomjerni strah, trenutačno se otkloniti ne može!


Svaki strah uzrok imati mora, poznat ili nepoznat, i nema čovjeka koji nikada strah osjetio nije i koji ne zna šta je strah. Samo je razlika kako ko razumije, i da li to shvati kao posljedicu odredjenog uzroka, ili to posmatra kao «bolest.»

Naspram osjećaja zavisti i ljubomore, koji nikakvu korist ne donose ni njihovom nosiocu ni drugima, već samo štetu, strah bi se mogao nazvati i osjećajem koristi za čovjeka, ali u odredjenim granicama. Šta bi se desilo kada čovjek, nebi straha imao? Bez straha o posljedicama, čovjek bi činio stvari koje bi mu život ugrozile, Bez  osjećaja bola, kako bi čovjek znao, šta je zdravlje i da ga treba čuvati. Bez osjećaja stida, čovjek bi činio sve ono što bi ga omalovažilo i ponizilo.Bez osjećaja  milosti, čovjek bi silnik postao i dr.

Znači, bez svega toga, čovjek nebi bio čovjek. Kako čovjek ima ove osjećaje, tako isto ima mogućnost da  se «bori» protiv njih, ako mu štetu nanose. Znači, bez lične volje teško da će čovjek promijeniti nešto. Sve ima svoj uzrok, pa prekomjerni strah može biti posljedica onoga što smo doživjeli, iz čega proizilazi da trebamo shvatiti uzrok a strah kao posljedicu. Lijek nije u lijekovima koji uspavljuju svjesnost čovjekovu, nego koji je bude i vode svjesnosti i razumijevanju..

U slučaju smrti, koja je neminovna, i koja bi se mogla nazvati i uzrokom, a strah posljedicom, u ovom slučaju strah bi mogao biti i korist za čovjeka, ako bi loša djela zamijenili dobrim, jer sjećanje na smrt i strah svakako će za nas biti i upozorenje,  da će doći  neminovan za svakoga,  Dan polaganja računa  za djela svoja.

Kako se liječiti od prekomjernog straha? Strahom se ne može liječiti strah, već vjerom u Boga dragog i upućenom  dovom za duhovnu snagu i  tjelesno ozdravljenje.

Čovjek je Djelo Božije, pa zar može neko drugi bolje poznavati i liječiti Djelo Njegovo, nego  On sam.

Dova–molba je potvrda vjere u bezgraničnu milost i pomoć Božiju, pa zato zamolimo Ga, dovama iz Knjiga objavljenih, ili riječima i znanjem našim, a On svakako poznaje bol i želju našu.

No comments:

Post a Comment