da čovjek shvati i zna razliku izmedju prijatelja i neprijatelja.
Sasvim je jednostavno da shvati i zna glavno pravilo izmedju ove dvije strane, prijateljstva i
neprijateljstva;
a to je; da svako onaj, bližnji
ili daljnji, ko te uči zlu, a odvraća od
dobra, da radiš protiv sebe i protiv
drugih, da poniziš sebe i drugog, da
nepravedan budeš u riječima i djelima, sigurno ti nije prijatelj, i
bolje ti je da ga se kloniš, jer on te
sigurno u propast vodi.
Mnogo je lakše vjerniku, onome koji poznaje Božije zakone, dozvole i zabrane,
znati ovu razliku, jer on već smjernicu ima – put raspoznavanja, sa jasno
ukazanim razlikama izmedju dobra i zla.
Dobra, onoga što je za njega, kao i zla, onoga što je protiv njega, jer
svi Božiji propisi i zakoni su putokaz i
uputa za čovjeka, pomoć i milost Njegova, jer šta bi bilo da je čovjek
prepušten sam sebi ili drugima, na
milost i nemilost ovozemaljskog košmara riječi i postupaka.
Kako bi čovjek znao kad treba jesti? da glad ne osjeti, kako bi znao gdje će doći? ako ne zna gdje je pošao i
td.
Može čovjek reći, postoje ovozemaljski zakoni po kojima se mogu ravnati.
Medjutim, ti zakoni su od čovjeka, i kao
takvi manjkavi su u pogledu kako zabrana tako i dozvola. Božiji zakon je Zakon
Stvoritelja svih svjetova, svega ovozemaljskog i onozemaljskog. On je Stvoritelj
a mi smo stvoreni, pa zar može bolje znati stvoreni od Onoga koji ga je
stvorio? .Božiji Zakon je univerzalni Zakon od početka pa do završetka, kojim zakonima su obuhvaćeni svi svjetovi i
po kojim zakonima sve opstoji.
To je dokaz i istina da Bog dragi misli na čovjeka, da ga u svakom pogledu
želi zaštititi i uputiti. Da čovjek zna kako pomoći sebi i drugima, da bude koristan ovozemaljski
putnik, sa jasnim ciljem i željom postizanja Božijeg zadovoljstva i zahvalnosti
na datoj nam šansi da se rodimo mali a
odemo kao „veliki“ ljudi, duhovno i tjelesno pripremljeni, na ono što nas čeka.
Duhovno, očišćeni od svih ovozemaljskih poroka, a „okićeni“ korisnim znanjem i
dobrim djelima, koje nosimo sa sobom. Da bi postigli ovo duhovno moramo se
pomoći tjelesnim pripremama, jer čovjek nije samo tijelo već je duša i tijelo,
pa tako duša i tijelo moraju postati
sklad istih želja i postupaka, da bi „raspadljivo“ vječno postalo.
No comments:
Post a Comment