zato On oprašta grijehe robovima svojim, On obilno nagradjuje, ali i strahovito kažnjava!
Medjutim; čovjek sve gleda i posmatra „ovozemaljskim“ očima i misli svoje podredjuje materiji i onome što je vidljivo, a ne nevidljivo, zbog čega su mu sva razmišljanja postala samo proizvod ovozemaljskih vidjenja.
Dakle, kada kažemo Bog je beskrajno milostiv, to je istina, u to sumnje
nema, i On iz milosti svoje grijehe oprašta. Ali isto tako znamo, da je On i
beskrajno pravedan, ali milost ne isključuje “kaznu”, da bi se postupilo po pravednosti. Onaj koji voli, On i uči onoga koga voli, pa
se iz tog razloga mnoga dešavanja čovjeku i ne mogu smatrati “kaznom”, kao što se smatraju, jer možda su to načini da
čovjek nauči ono što naučiti treba.
Znanje, o Božijoj milosti i oprostu, mnogi su shvatili kao šansu za “stavljanje
vjere na čekanje”. Tako su se duhovno „uspavali“ u smislu zapostavljanja
vjerskih propisa, i njihovog obavljanja, koji su dužnost i obaveza svakog
vjernika, da bi se “približio” milosti Njegovoj. Tako se oglušuju na Božija
naredjenja, i daju prvenstvo svim životnim potrebama, ulažući svo svoje
vrijeme, snagu, zdravlje i razmišljanje, na materijalno, dok duhovno
zaboravljaju, pa prema Božijim naredjenjima nemarni postaju.
Oni su zavedeni u svojim postupcima, jer nesvjesno propuštaju vrijeme,
i stavljaju na čekanje, ono što se čekati ne smije, jer je to Božiji propis, a
ne neka knjiga koju možeš pročitati, danas ili za 10 godina, i pri tom ništa
izgubiti nećeš.
Neki se „pravdaju“ da nemaju vremena, drugi kažu; kad ostarim, i mnogo je naizgled razloga za
čekanje, ali pravi razlog niko ne vidi, jer on se uvijek krije. Vidljiv nije, i
samo čovjeku "došaptava" da čeka, da samo čeka, pa da milost Božiju
ne zasluži, i život u čekanju da izgubi.
A da ljudi sami sa sobom“razgovaraju“, o svojim postupcima razmišljaju,
i račun svidjaju, znali bi da nam je Bog
dao odredjeno vrijeme ovoga svijeta, i da će nam dati zasluženo vječno
vrijeme onoga svijeta, a mi za Njega
vremena nemamo, jer čovjek je sebi „neprijatelj“ najgori.
Zato, ti nemoj
čekati, vrijeme koje možda dočekati nećeš, jer vremena za čekanje i više nema, jer je vrijeme velikih iskušenja
došlo. Odluči se odmah, kakve postupke želiš imati; da li postupke vjernika ili
nevjernika. Ako želiš biti vjernik; vjernik se ne postaje po imenu i prezimenu,
nego po vjerovanju svom. Ti moraš i postupati na način kako dolikuje vjerniku,
jer ne može se biti nešto izmedju toga. Samo su vjernici i nevjernici, pa moraš
odlučiti kojima želiš pripadati.
Ako si od onih koji Božiju milost
i oprost samo čekaju, a ništa ne čine, da milost i oprost zasluže, pitaj se „da li si milost i
oprost zaslužio?“, pa ćeš stanja svoga svjestan postati.
Dakle, ako samo čekao budeš,
možda i ne dočekaš, to što čekaš, jer oprost i milost se ne čekaju, već se traže i zaslužuju.
No comments:
Post a Comment